Mezinárodní výstava Prague Expo Dog - 1. 11.-2.11.2014

02.11.2014 19:59

                      

     Po parádní zkouškové sezóně jsem Azu po dlouhé době přihlásil opět i na výstavu a to rovnou na dvoudenní Mezinárodní výstavu v Praze - Letňanech. V sobotu 1. 11. 2014 jsme vyrazili za doprovodu naší skvělé podpory a mé drahé polovičky Michalky na první výstavní den. Azu přihlašuji do pracovní třídy, a v sobotu nás posuzovala pani rozhodčí z Holandska Eva Mjelde. Dlouhé čekání na naše předvedení v kruhu číslo 33 jsme si krátili rozhovory se známými a kamarády pejskaři, okukováním stánků s všelijakými věcmi pro pesany a i pozorováním ostatních vystavovaných psů. Pro Míšu to byla první výstava a tak okukovala co a jak se děje v kruhu a za chvíli byla víc v obraze jak já. S Azou v kruhu byla jako vždy skvělá spolupráce a lákání na sušené maso vždy zabírá a nezklame. Paní rozhodčí nám dala parádní V (výborná). Po prvním výstavním dnu jsme byli znaveni a doma v klidu všichni odpočívali (Aza chrápala jak dospělý) a připravovali se na další výstavní den.

   V neděli ráno po poklidné cestě Prahou a opětovném zaparkovaní na velkém parkovišti u hal, proběhla nezbytná prezentace a veterinární prohlídky u vstupu do areálu. V nedělním vystavování pro naší skupinu a plemeno byl vyčleněn kruh číslo 40 a posuzovala nás Rakouská rozhodčí Sigrid Holze. V neděli vše probíhalo rychleji a brzy jsme šli opět s Azou ve třídě pracovní do kruhu, vybaven piškoty, posílen podporou Míši a Stáni jsme vyrazili se předvést. Paní rozhodčí si dala na posuzování opravdu záležet a postupně fenky z kruhu vyřezovala. Poslední čtyři nechala běhat po dvojicích vedle sebe a po posledním předvedení v postoji posledních čtyřech mi podala také ruku. Bral jsem, že máme opět V výbornou a chtěl jsem opustit kruh, jenže jsem se přeslechl a paní rozhodčí mě k mému překvapení a udivení poslala k cedulce pro pořadí s číslem jedna. Ano, poprvé  s Azou na výstavě a to na Mezinárodní, hodnocení V1 výborná jedna s titulem CAC vítězem třídy pracovní. 

    Za skvělý, úžasný a úspěšný výstavní víkend chci moc poděkovat své úžasné fence Azušce, že mi takové zážitky a všechno vůbec umožňuje zažít „a protrpí to se mnou J“. Velké poděkování patří naší nej podpoře a opoře Michalce, Stanislavě Horníčkové a skvělé Alici Sedláčkové, děkujeme!!!